// Starlight ϟ
Aku okay~
Friday • 5:53 AM • 0 comments



Hello, Earthlings! So, exam Mid Year macam mana? sya punya result seriously down daripada ujian 1. Banyak gila menurun. Math, sya target A tapi dapat B. teacher sendiri cakap macam tu :/ B.Arab pun sama, dari 88 turun jadi 71. bagus kan? sya tak tahu macam mana nak bagitahu parent sya. takut sangat diorang kecewa dengan result yang sya dapat. bila teringat pasal exam, sya teringat kata-kata Izzati. dia kata 'Apa lagi yang aku dapat aku bagi dekat mak ayah aku selain result yang baik'. Okay, izzati kata-kata kau membuat aku rasa insaf sangat-sangat wehh. Thanks sebab sedarkan aku dari lamunan aku selama ni. Sayang kau :* sekarang ni yang sya tahu sya dapat 1A je, itupun Geografi. yang lain semua 70 lebih kecuali KH, 57 :/

Okay, put a side story sedih tu. tadi, dekat sekolah sya ada Sambutan Hari Guru. Okay, besttttt gilaaaaa time persembahan tu je lah ye. time siapa-siapa berucap, sya tak ambil perhatian pun *macam lah korang ambil perhatian*. time budak cina tah siapa nama dia tak nak ambil tahu pun menari, memang excited gilalah nak tengok. smart kuttttt dia menari. pastu, dia pergi dekat Pengetua, ajak menari. susah gilaaaaa nak pujuk Pengetua sya tengok. sampai kena melutut + merayu-rayu lagi dekat Pengetua. dengan tepukan gemuruh kitorang Pengetua pun pergi lah menari. Pengetua kitorang menari comel gilaaaaa okay xD macam menari zapin pun ada sya tengok. Jiaa dah gelak berdekah-dekah, bukan setakat dia semualah pokoknya. seriously comel gila pengetua menari. Sayang Tuan Haji Juahir Bin Mondakir xD

Now, story hot-hot belaka. ada orang kan dia kan perasan gila nak tutt. tahu dia cakap apa dekat kawan dia pasal sya? dia cakap yang sya ni ehem dia dengan kawan sya tu. ehhhhhh, aku tak hadap lah wehh. Crush aku yang baru ni lagi comel + handsome + sedar kewujudan aku + tak layan macam aku ni tunggul kayu macam mana kau layan aku. bila kau sunyi kau tegur aku, bila kau happy ada kau tegur aku? ada tu memang ada. just cakap 'Hi, Syafiqah' then blah semua pun boleh buat kutt. then, kau cakap lagi yang aku ni ada ehem dekat kau. wehh, asal lah kau ni kuat perasan eh? bila masa pulak aku ada ehem dekat kau? kalau kau suka aku sekalipun aku rasa aku takkan couple dengan kau sebab aku dah janji pada diri aku dengan parent aku yang aku akan mula bersosial lepas habis SPM. kau sanggup ke tunggu aku selama tu? takkan? wehh, time kawan kau tu bagi tahu aku semua ni dengan nada yang agak sinis, aku tersentap wehh.

aku ingat kau tak adalah seteruk ni. tapi, kau lagi teruk dari apa yang aku sangka. aku memang lifeless + speechless bila dengar semua tu dari mulut kawan kau tu. betul kata orang jangan sangka air yang tenang tiada buaya. aku memang kecewa tahap max dekat kau. tapi, aku tak faham dengan diri aku ni. kenapa aku terlalu baik sampai aku boleh maafkan kesalahan kau tu, aku tak benci kau, aku still take care pasal kau after apa yang kau dah buat dekat aku. kalau ada orang buat aku macam ni, aku benci-benci-benci dia gila-gila-gilalah sampai tahap yang paling tinggi tapi kau, aku tak boleh D: Jiaa ada pesan dekat aku jangan bencikan kau sebab dulu kau yang buat aku tersenyum. tapi, macam mana aku nak bencikan kau kalau aku sendiri dah cuba tapi tak boleh?  so lepas ni, aku harap sangat kau tak muncul lagi dalam hidup aku. segala kesalahan kau dah lama aku maafkan. And aku harap kau tak gunakan alasan nak minta maaf untuk muncul sekali lagi dalam hidup aku. dekat bawah ni semua sebenarnya aku tujukan dekat kau. Harap kau faham :')





After what you have done to me, it's hard for me to believe you AGAIN :')

Assalamualaikum! Annyeong!
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')