// Starlight ϟ
I'm selfish? yes, I am.
Friday • 6:06 AM • 0 comments



Hello, Earthlings! how are you? I'm fine, thank you. hehe, entah bila masa pula lah korang tanya khabar sya kan? sya ni kuat perasan. Take note please~ (Y) tadi dekat sekolah amatlah membosankan! rasa macam nak ponteng pun ada tapi sya kan budak baik. Puihhhh. waktu sejarah, Cik Tan nak tengok bahan KKS. sya tak print apa pun. satu kelas macam tu kecuali seorang, Ummu Afiqah. ummu memang rajin. sya amat jealous dengan ummu. bukan setakat rajin malah cantik juga. ummu, kembang please~ hehe, sya puji ni ikhlas tahu! tiada udang di sebalik batu. jadi silalah jangan berburuk sangka dengan sya, okay? (Y) Cik Tan kata hari isnin ni dia nak tengok. dah lah dekat rumah sya ni tak ada printer. macam mana lah sya nak print? :O

Guys, see the title? okay, title tu amat benar belaka. sejak dua menjak tiga menjak ni sya amat selfish. sya jual ikan sana sini, tapi tak ada sesiapa nak beli. okay, sya merepek. sebab apa sya kata sya selfish? sebabnya ialah........................... entahlah~ sekarang ni, sya rasa diri sya ni amatlah pentingkan diri sendiri sesangat-sangatnya. tapi, sometimes sya rasa sya memang patut buat macam tu. kadang-kadang terasa yang apa yang sya buat tu melampau sangat. eiiii, kusut kepala ni bila fikirkan masalah ni. dah berapa lama sya hanya mendiamkan diri, menyepi dan sendiri sahaja. tak perasan? Ohyeeaahhh~ memanglah korang tak perasan, sebab sya tak tunjukkan. sya hanya tunjukkan my fake smile and semua tertipu olehnya. Syabas sya, Syabas!

Awak, saya hanya buat benda yang saya rasa saya patut buat. dan saya yakin yang awak pun sukakan saya buat macam ni. awak, maafkan saya andai apa yang saya buat sekarang ni sedikit sebanyak melukakan hati awak. seperti yang saya kata sebelum ni, ini adalah untuk kebaikan kita juga. sebenarnya, saya rindu nak berbual-bual dengan awak. tapi, awak kena tahu yang ego saya ni tinggi. kalau saya kata, saya buat. salah saya juga sebab berazam nak buat benda ni semua and kesudahannya saya masih lagi menderita. awak, hati awak mesti sakitkan bila awak cakap dengan saya, saya buat tak tahu je. hati awak mesti sakitkan bila awak tegur saya, saya buat tak dengar je. hati awak mesti sakitkan bila saya buat-buat tak nampak awak. mesti sakitkan? well, saya tahu tu. kalau saya berada dekat tempat awak pun saya sangat-sangat-sangatlah sakit hati. tapi, ego saya tinggilah awak. saya harap awak faham kenapa saya buat macam ni. maafkan saya~ :')

I can't make you love me, want me, or understand me. All I can do is hope that someday, you will :')

Assalamualaikum! Annyeong!

Lot of love :-
-Sya-
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')