// Starlight ϟ
Our Moments.
Tuesday • 1:38 AM • 0 comments





Hello, Earthlings! hari ni sya nak cerita pasal orang tu buat kali terakhirnya dekat blog sya ni. reason? sebab sya nak lupakan dia? boleh terima tak alasan tu? rasanya bolehkan? sya nak berterima kasih sangat dekat budak ni sebab selama ni dia berusaha untuk menjaga hati dan perasaan sya tetapi malangnya sya tahu dia masih sama macam dulu masa kali pertama kitorang bertegur, berjumpa and everything lah walaupun dia berusaha menunjukkan yang dia dah berubah. sya nak ceritakan segala-galanya dekat sini harini~

awak ingat tak kali pertama awak jejakkan kaki awak dekat sekolah saya? how is it? gempak tak sekolah saya? Puihhhh. mula-mula tu saya hanya pandang awak sebelah mata je, sampai lah time heboh satu kelas yang awak suka dekat ____. saya rasa awak sebenarnya takdalah teruk mana just awak macam blurrrr je time tu, maaf kalau awak terasa (Y) lepastu ada satu hari tu, awak baik sangat dekat saya. saya rasa awak macam protective saya je. saya terharu gilaaaaa, tapi tak tahu sama ada betul ke tak, saya kuat perasan kan? saya cuba benci awak pada mulanya tapi entahlah, rasa sayang tu makin berputik pulak :DD

lepastu, ada time tu awak pergi usik pipi saya. okay, saya tak sangka awak berani buat macam tu tapi kalau awak nak tahu saya tergamam kutttt~ awak lelaki pertama yang sentuh pipi saya, saya nak menjerit pun ada time tu. tak tahulah kalau ada orang tu perasan ke tak, tapi saya berharap sangat dia tak perasan. ada jugak time awak tengah planning apa yang awak nak buat in future. ada 2 ayat yang keluar dari mulut awak sampai sekarang tergiang-ngiang dekat telinga saya. awak tahu tak yang awak romantik gilaaaaa time tu? kalau awak tak tahu ni saya bagitahu dekat awak. salah satu sebab saya suka dekat awak ialah perangai awak time dengan saya seperti ______. saya sangat rindukan dia, dan tiba-tiba awak muncul, tu sebabnya saya tiba-tiba mula suka dekat awak :*

awak, saya nak minta maaf andai selama ni awak terlalu asyik menjaga hati saya sampai awak lupa nak jaga hati awak tu. tapi dalam keasyikan awak tu, perangai awak, perbuatan awak, percakapan awak dan lain-lain masih lagi melukakan hati saya tanpa awak sedari. saya rasa macam dah tak nak hidup pun ada bila teringatkan balik apa yang awak dah buat. awak jangan risau okay? saya akan tetap sayang awak cuma saya takkan tunjukkan lagi perasaan tu dekat awak kerana selepas ni awak hanya akan jumpa saya yang baru, saya yang lama sudah mati bila berada dalam pandangan awak. saya doakan awak bahagia dengan orang yang awak cinta dan saya harap lepasni awak tak layan saya dengan layanan istimewa awak tu lagi. maafkan saya sebab remove awak dari friend list dekat facebook. well, it's the best way I think :'/

saya akan selalu doakan kesihatan awak. Kbye :')

Assalamualaikum! Annyeong!

Lot of love
-Sya- 
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')