// Starlight ϟ
I will back off!
Saturday • 6:11 AM • 0 comments




Hello, Earthlings! I wanna ask you guys, am I so mean? takdalah, actually sya dah penat MENJAGA hati orang, dan hati sya ni sya biarkan je dia TERLUKA. sya jenis yang kalau orang yang sya sayang sedih sya pon akan sedih dan kalau orang yang sya sayang gembira sya pon akan gembira. sekarang ni sya dengan kawan-2 sya dah berpecah belah. semua nak ikut haluan masing-masing. sya tak faham lah! sya perasan everything changes after kawan sya, syida pindah pergi putrajaya. semua jadi tak betul dah, semua salah dekat mata masing-masing. I'm really really really miss the OLD us, FRIENDS!

First of all, to Ain Athirah Binti Mohd Azmi. aku sayang kau kawan! sayang sesangat-sangatnya~ cuma aku rasa aku tak layak kawan dengan kau. well, kau ingat lagi tak tahun ni kita gaduh? kau cakap yang aku gedik, berlagak bagus, selfish etc. dari situ dah terbukti yang kau dah tak suka aku. tak ingat post kau yang mana? ayat kau yang mana? nevermind, aku ada copy and save lagi dalam computer aku untuk mengingati kata-kata kau yang bagi aku amat melukakan + mengecewakan. bawah ni ada kata-kata kau yang kau tujukan KHAS buat aku. hope you will enjoy it!

Awak awak saya tak suka lah awak . Serius . Sejak dua menjak tiga menjak ni awak semakin gedik n sellfish and and bajet bagus pula awak nie . Awak , tak elok tau berperangai macam tu . Tak manis K. Awak tak nak kawan saya tak kesah sebab saya tahu saya tak hot macam awak. Awak nak buat saya macam tunggul pun takpe. Saya cool, saya okay je :) Jealous? Awak siapa sampai saya nak jealous sebab awak? Takde motif bukan? Saya bersyukur je dengan apa yang saya ada. dan Alhamdulillah saya tak macam awak =) Awak, sila terasa pleaseeeee . C(=

so how? kalau kau dekat tempat aku apa yang kau rasa ha? kau rasa kau percaya tak kata-kata tu semua keluar dari mulut kawan BAIK kau sendiri? kau percaya tak?! takkan! That's how i felt when reading your entry that moments! menitik air mata aku weyh~ aku rasa air terjun pun kalah tahu! kalau kau nak tahu, fieqa tak bagitahu pun rahsia kau dekat aku. pasal AF tu pun aku dapat tahu dari mulut kau sendiri dan dari AF tu sendiri. tak pasal-pasal fieqa yang kena. kalau kau nak tahu aku tanya apa yang kau cerita, dia mana ada bagitahu aku, just cerita yang biasa-biasa je. Itupun aku tak simpan dalam hati sangat. tapi yang aku peliknya, bila kau susah, kau macam sedih ke, aku langsung tak rasa happy. malah aku rasa aku lagi sedih daripada kau time tu. so, ini yang kau balas? kau cakap aku itu ini padahal kau takda kat tempat aku! aku cuba benci kau tapi tak boleh. baru aku sedar selama ni aku selalu dengan kau, pergi sana sini dengan kau, so macam mana aku nak benci kau kan? Think about it, Friend! 

Second, to Nurul Afiqah Binti Azwan. maaf sekiranya aku telah mengambil kawan baik kau dari sisi kau. I'm so sorry, dear! aku tak tahu nak cerita dekat siapa. aku tengok kau rapat dengan ain, so aku pergi lah dekat jiaa. cerita segala-galanya dekat dia. well, dulu aku ada ain tempat meluahkan perasaan apa semua. tapi, aku tengok ain macam nak tak nak je kawan dengan aku. lagipun dia rapat dengan kau. semua rahsia dia kau pegang. kalau dulu aku lah pegang rahsia dia, dia lah pegang rahsia aku. tapi everything changes! kalau kau nak, aku lepas ni dah tak rapat lagi dengan jiaa. aku akan sendiri dan menyendiri sahaja. well i think that the best decision. Maafkan aku sebab melukakan hati kau!

Third, to Nurul Hazirah Binti Haris. jiaa, aku minta maaf. sebab aku, kau gaduh dengan fieqa. sebab aku, kau dengan fieqa rengang. everything sebab aku. aku minta maaf sangat-sangat. I just need someone beside me. orang yang selalu disamping aku tiba-tiba berjauhan dengan aku. macam mana aku tak hilang arah time tu. I need someone to laughing together, to joking together, to share secret together, and I realise that is you. terima kasih kerana kau selalu disamping aku selama ni. terima kasih kerana sudi ketawa, bergurau senda, tampar menampar, kongsi rahsia apa semua lah dengan aku. I will remember all the moments we shared together before this.  mungkin lepas ni kita dah tak rapat lagi. so aku nak kau tahu yang aku sayang gilaaaaaaaaaaa dekat kau and Thanks for everything Friend!

Fourth, to Syahida Nafisah Binti Hisyamuddin. aku tak tahu aku eja nama ayah kau betul ke tak, kalau salah tolong maafkan aku yaaa? aku rindu gila dekat kau! kalau kau nak tahu, kitorang sekarang ni dah tak betul dah! please come back here, babe! aku rasa kau lah satu-satunya orang yang boleh betulkan keadaan dekat sini. semua dah tak kena, betul-betul tak kena. kalau dulu, kau ada best. everything okay je. kalau gaduh pun takdalah serious macam ni. aku menangis tengok gambar kita ramai-ramai tahun lepas. gambar-gambar tu menunjukkan yang kita happy gila dulu, tapi sekarang? muka macam, entahlah. aku pun tak tahu nak describe macam mana. but the real is, I wanna you to be here right now, Friend!

From left: Sya, Syida, AinA, Fieqa, Jiaa

I MISS THE OLD US, FRIENDS!

A true friend won't tell your secret to anyone, not even after a huge fight.

Assalamualaikum! Annyeong!

Lot of love
-Sya-
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')