// Starlight ϟ
Time for holiday~
Thursday • 6:39 PM • 0 comments

Tumblr_lyec2msvpl1r9eqs9o1_500_large




Hello, Earthlings! how your holidays? mesti fun right? dapat banyak ang pau tak? kalau banyak hulur lah sikit dekat sya ni. sya tak dapat pon ang pau. Tsk. hari ahad tu sya balik kampung. semalam baru sampai sini. pukul2 kot. memang balik rumah buka tudung then going to sleep. penat gilalah! duduk kampung tiga hari amat memenatkan. hari isnin pergi bandaraya Melaka masuk segala muzium yang ada bersama ayah ngah. then malam sikit pergi beli baju for my cousin semua. dalam pukul10 pukul11 macam tu baru sampai rumah nenek. shopping sakan kitorang time beli baju diorang tu :)

hari selasa pulak, kitorang mandi laut. adik2 sya lagilah dari pukul 11 sampai nak dekat pukul5 pukul6 lah jugak. kaki dengan tangan ayu, adik sya macam alien dah. putih melepak pastu berkedut-kedut. seram ohhh tengak kaki dengan tangan ayu. terlupa nak tangkap gambar and at the same time bateri camera ayah sya tu empy pulak time tu. ohhhhh ye, nanti sya balik sekolah tolong jangan tanya kenapa muka sya hitam okay?  lepas mandi apa semua, parents sya bawa diorang pusing2 dekat tanjung bidara, ambil gambar apa semua kira2 pukul7 pukul8 baru sampai rumah nenek sya. lama kan kitorang pusing2 dekat Melaka tu? ;)

dalam pukul10 setengah baru bertolak balik KL. mula2 pergi hantar ayah ngah dulu dekat kuala pilah baru bertolak pergi KL. tu yang lambat sikit tu. kalau tak pukul12 pukul1 dah sampai rumah. duduk dalam kereta rasa macam nak muntah. parents sya tak prepare beg plastik pulak tu. nasib baik ayah sya ada berhenti dekat petronas, sya lari pergi tandas sekejap then beli gula2 berangin. bila makan rasa okay lah sikit. sya ni jenis yang tak boleh jalan jauh, kalau jalan jauh, duduk dekat kereta asyik pening je pastu rasa nak muntah. kadang2 menyampah jugak dengan penyakit ni -.-''

-awak awak janganlah macam ni, seboleh-bolehnya nak salahkan saya seorang. awak ingat saya je ke dah berubah? awak pon sama tau! saya nampak perubahan dalam diri awak time start sekolah lagi. saya tak suka lah perangai awak yang sekarang ni, annoying betul! awak cakap saya itu ini, sedangkan saya tengok awak yang itu ini. awak tak elok tau berperangai sebegitu sekali. tapi takpa, saya faham. mungkin awak nampak perubahan dalam diri saya sahaja, bukan pada diri awak. but at least, saya tahu perangai macam mana saya berubah tapi awak? awak jangan bimbang okay? saya takkan benci awak dan saya taknak pon benci awak kerana awak adalah antara kawan saya waktu susah dan senang. saya takkan lupakan jasa baik awak tu. dan saya juga bersyukur dengan apa yang saya ada walaupon saya tidak secantik awak, saya tidak sefamous awak, saya tidak sekaya awak, saya tidak sepandai awak tapi saya still suka dengan kehidupan saya ni walaupon jauh berbeza dengan kehidupan awak. saya taklah hot mana. saya hot sikit2 je tak macam awak tu semua awak kenal dan semua kenal awak. awak lagi hot dari saya tahu! dan saya memang HOT ( Hormat Orang Tua ) pon!  dan saya juga bersyukur sangat2 saya tidak menjadi seperti awak. sesungguhnya pengaruh rakan sebaya amat merbahaya. dalam entry ni saya bukan hipokrit okay? tulus dan mulus dari hati saya yang satu ni. kalau awak nak dump saya, saya tak kesah dan kalau awak nak still kawan dengan saya, saya okay je. dan saya pon nak tengok jugak agenda apa yang awak ada. apa jauh lebih kejam dari saya punya agenda? kalau saya still hidup lagi InsyaAllah saya dapat tengok agenda awak tu. and for the lastly, Thanks For Everything, Friend!-

nak terasa? go on~ ;)

I don't hate you. I'm just disappointed, you turn into everything you said you'd never be :')

assalamualaikum! annyeong!

Lot of love
-Sya-
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')