// Starlight ϟ
Just weekend?
Sunday • 3:26 AM • 0 comments

Tumblr_lxr64pzoez1qarvggo1_500_large





Hello, Earthlings! please look the title~ 'Just weekend?' how's going to be if like that? haha, of course I CAN! I can live with my own style. tak boleh online it doesn't mean tak boleh dengar radio, am I right? seriously, kalau tak boleh online takpa, tapi janganlah 24 jam menghadap buku. don't be like that because not everything you read will enter your brain unless you understand what you read. so, Sya syorkan disini baca untuk faham bukan baca untuk ingat tapi tak tahu apa yang korang baca. It just wasting time you know.

okay, parents Sya kata boleh online time weekend tapi bukan satu hari tu memanjang je online. dalam satu atau dua jam je. so, Sya guna sepuluh atau lima minit online facebook and the other remainder Sya akan update atau Sya edit lah blog ni, okay? korang follow tinggalkan korangg punya footprints dekat Cbox. jangan korang tulis dekat Cbox tu 'Follow you' padahal tak pon. don't be such a freak, okay? be honest when you step into my blog. kalau just BW tapi tak follow, NVM. Sya pon akan BW balik, okay? ;)

copppp, just weekend? okay, boleh ke eh? balik sekolah selalunya online sekejap. itupon online facebook tengok wall facebook Gaamy then, log out. okay, tu je kalau Sya online facebook. lagipon Gaamy jarang online so takdalah lama sangat Sya stalker facebook dia. tapi, nanti Sya rindu dialah! :'( Tsk. tak boleh belah je Sya ni kan? siapa dah lama kenal Sya, serious Sya sebenarnya seorang yang annoying 'kot'. actually, Sya tak berapa pasti pasal 'annoying' tu. nanti korang tanya lah siapa yang dah lama kenal Sya, okay?

so, korang semua janganlah rindu dekat Sya sangat ye! okay, Sya perasan >.< nanti kalau ada masa Sya update okay. tapi, Sya tak boleh janjilah time weekend tu Sya akan update, sebab mana lah tahu tiba2 parents Sya tak bagi online pulak, tak ke naya tu? it's okay, Sya akan try untuk online time weekend. korang tunggu je lah Sya update. and Sya rasa nanti Sya update pasal apa yang jadi dekat sekolah selama satu minggu tu, okay? so, please wait for the next entry. manalah tahu tiba2 Sya ada information penting ;)

Gaamy is my nickname for _______. sounded weird but it's cute what >.<
for Gaamy, If this was a movie you'd be here by now beside me ;)

assalamualaikum ! annyeong !

Lot of love
-Sya-
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')