// Starlight ϟ
Last day
Friday • 11:41 PM • 0 comments



hari ni last day sekolah . i'm gonna miss you school , sobsobsob T_T dekat sekolah tadi eyka bawa mp3 dengan camera . eyka snap2 sampai battery low tahu #bukantimekaunakpergisekolahbarukaucajke? haha , memang patut battery camera low . snap2 , dengar2 lagu apa semua then layan perasaan . perasaan gembira bercampur sedih . gembira sebab hari ni birthday ummu . saeng-il chugha haeyo dalam korea . ummu , kau dah tua kawan . tak macam aku still muda lagi XD


sedih pulak sebab hari ni last day sekolah . nanti eyka rindu sekolah , eyka rindu surau , eyka rindu kelas , dan terutama sekali eyka rindu tandas sekolah eyka tu #takadakerjaapa? haha , tak adalah . of course laa eyka akan rindu warga SMK Cheras especially yang rapat2 dengan eyka dan warga 2 Ceria . eyka cadang last day sekolah ni nak renovate kelas tu . nak cerita dekat sini rasanya korung tak kan faham punya . tapi , tak sempat laa . haishhh , tak apa laa . sebelum balik , kitorung snap2 dekat padang . malangnya camera eyka time tu battery dia memang low . tak dapat snap walaupon satu gambar . kecewa betul :(


another sad story is syida akan pindah . tadi , kawan2 eyka semua minta maaf dekat dia apa semua laa . bila time PJ kitorung turun nak pergi padang then fatinah panggil syida . fatinah minta maaf apa semua and ayat fatinah menyentuh hati syida kowdd . syida menangis . eyka tak boleh tengok orang menangis lagi2 orang yang eyka sayang . nampak syida menangis eyka pon menangis sekali . fieqa dengan jiaa pon sama . jiaa kecil hati laa jugak sebab hari ni last day sekolah so , jiaa nak luangkan masa dengan syida . tapi , syida dia nak main bola baling so biar laa lagipon itu hari terakhir dia dapat bermain dengan kitorung kan ?


syida , aku tahu aku banyak salah faham dengan kau . banyak kutuk kau , mengumpat pasal kau . tapi , aku sayang kau macam aku sayang keluarga aku . kawan aku keluarga aku , keluarga aku kawan aku . aku minta maaf sangat2 . aku nak belanja kau , tapi coop dengan kantin tak buka . aku belum lagi beli hadiah kau . aku tak tahu nak bagi apa tu yang aku nak belanja kau tu . tadi kat sekolah kau menangis . kau sedih sebab tahun depan kau dah tak jumpa kitorung . kau nanti datang laa lawat kitorung kat sini . kau dekat sana nanti , bila dah jumpa kawan baru jangan kau lupakan kiorung dekat sini . kau jangan sedih , aku pasti semua yang berlaku ada hikmahnya . mana laa tahu nanti kita masuk universiti yang sama . Amin ~


ouwhhh ye , ni video yang dibuat khas oleh ainatul :-

 

 



time ni ainatul tengah mereng sikit , wayar dia tiba2 tercabut . but video ni just gurauan okay ?


assalamualaikum ! annyeong !

lot of love
-eyka-
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')