// Starlight ϟ
here wanna asking you !
Thursday • 7:25 AM • 0 comments



okay hari ni serious eyka cakap eyka bengang gila na mampus dengan seorang budak yang bernama ' tuuuuuuutt ' . now i'm going to begin . okay hari ni budak budak yang bertuah sangat tu dapat pergi lawatan dekat pusat sains . i'm already said about that trip right ? okay adalah seorang budak ni dia bertuah sangat sebab eyka bagi dia peluang pergi pusat sains tu . then , diorunkk pergi la dengan hati yang gembiranya dekat pusat sains tu . almost majority ta belajar sebab ada 10 orang je dalam kelas . bm and geo dekat library .

dekat library duduk baca buku apa semua . then time na turun rehat eyka tolong bawa kan barang natul . natul time tu bawa barang raja dengan aiman . pencilcase natul ada la satu alat ni yang diberi nama jangka lukis telah tertimbus daripada pencilcase natul dan pada masa yang sama eyka dengan bangganya tercucuk jangka lukis tu . then , apa lagi menjerit la tapi ta ada la kuat sangat . i'm not fake okay . then , time tu angel perasan so dia tanya la kenapa . eyka cakap laa yang tercucuk tu . then , dia dengan romantiknya ambil tangan eyka tapi berlapik la tengok laa tempat luka tu . tapi nasib baik la ta luka teruk sangat . serious time tu iman eyka tergugat sikit . then , dalam pukul 5 kowdd diorunkk yang pergi pusat sains tu balik . ouwhh okay , mesti fun kan ? then , eyka duduk laa dekat beranda tu usha diorunkk dekat bawah .

ummu , aimuni kowdd yang halau diorunkk suruh balik sebab kalau diorunkk ada kena belajar . eyka berdiri la sebelah ummu . eyka stay situ je ta ada pon halau diorunkk . then diorunkk pon balik la . pastu tiba-tiba diorunkk naik . terkejut la ingat kan diorunkk betul betul balik . pastu eyka pergi la dekat fieqa , just acting jealous laa . eyka macam na ta na je tengok gambar diorunkk kat sana . pastu tiba-tiba syida ajak fieqa pergi toilet . eyka malas so eyka duduk je laa kat kelas . then , syida dia pergi masuk kan kerusi bawah meja ganas ganas kasar kasar . dah la eyka ada kat situ . lagi sikit na kena kaki eyka . lepastu dia main belah je . okay fine ! ni yang kau balas kan ? kau tengok la nanti !

then , bila diorunkk balik dari toilet fieqa daa ta layan eyka . time diorunkk naik tadi fieqa okay je dengan eyka . tiba - tiba moody pula . ni mesti syida hasut ni . memang eyka bengang laa . eyka pergi laa dekat ainz dengan sala . cakap la pasal diorunkk marah laa apa semua . wey ! kalau kau terasa sorry la but not sorry at all and kalau kau perasan la aku berdiri dekat situ elok je . ta ada pon halau kau just usha je . yang kau na marah aku ni apa hal ? kalau na marah orang sekali pon fikir la sikit atau letak la memory card dekat kepala kau yang pandai sangat tu suruh reverse balik tengok sama ada aku halau kau atau stay situ diam je . kau fikir lutut aku goyang la ? sorry laa wey ta goyang langsung la !  

then , na hasut hasut orang pula . asal kau takut ke nanti semua aku kebas then kau tinggal seorang sahaja ? macam tu ke ? jangan risau la , aku ta sekejam kau la wey ! na hasut sini na hasut sana na hasut situ . apa ni wey ?! kalau na putuskan silaturahim aku dengan diorunk sekali pon ta payah la sampai na hasut orang ni . no class la wey ! ta kan kau ta tahu kowdd ?! kata kau pandai sangat benda macam tu pon na aku ajarkan ke ?! ehh , kau tahu ta kalau bukan sebab aku kau ta boleh pergi pusat sains tu ? kalau bukan sebab aku bagi kau gantikan aku kau ta akan dapat pergi pusat sains tu dan jejak kaki dekat situ ? kalau time ibu aku bagi kebenaran tu ta tergerak hati aku ni na ambil balik surat tu kau ta akan dapat pergi ? kalau aku ta kesian kan kau , kau fikir kau boleh ke suka suka dekat sana gembira gembira dekat sana ?

wey , after apa yang aku buat untuk kau semata mata , kau boleh lagi buat aku macam ni ? kawan jenis apa kau ni ehh ? kau ni ada hati ta ? sebab perangai kau ni macam ta ada hati langsung . macam aku ni tunggul kayu . macam aku ni ta ada hati dengan perasaan . wey , kalau aku ungkit laa balik semua yang aku buat untuk kau semata mata kau fikir laa kan kau ada hati ta na lawan aku ? na kurang ajar lagi dengan aku ? huh ?! kau fikir la kan kalau aku ungkit balik semua ni , kau dapat rasa ta apa yang kau buat dekat aku after semua yang aku buat semata mata untuk kau ?! serious aku cakap aku benci kau ! aku lepas ni ta akan anggap kau kawan aku lagi ! sebab aku tahu nanti lepas apa yang aku korbankan untuk kau akan balas balik dengan teruk .

okay after this if kau berangan la kan yang aku ni kawan dengan kau sepenuh hati aku , dream on ! sebab aku pon reti bertalam dua muka . kau ta tengok lagi siapa aku . aku simpan je apa kau buat dekat aku sebab satu hari nanti aku akan lepaskan semuanya depan mata kau , face to face . kau fikir aku goyang la ?! kau dengar sini ehh , aku pasti kalau aku lepaskan semua ni kau yang akan goyang bukan aku ! so , prepare yourself bila bila masa je aku akan lepaskan tembakan aku ni secara bertubi tubi separti tikam kau bertubi tubi . so , hati hati la ye ! sebab apa yang kau buat semua akan aku simpan dalam hati aku ni dan akan balas balik macam mana kau buat dekat aku . okay laa korunkk sampai sini je , nanti aku undang korunkk ye tengok macam mana aku ungkit semua yang budak bagus sangat tu buat dekat eyka . okay , so bye for now !

assalamualaikum ! annyeonghaseyo !

-eyka-
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')