// Starlight ϟ
okay , end at here !
Friday • 8:56 AM • 0 comments



okay hari ni eyka na cerita apa yang berlaku hari ni . tadi eyka bangun lambat . so , kelas kkq eyka ta pergi laa . then , cadang na pergi pukul 1230 macam tu teringat ainz ajak pergi library belajar dengan zul . ouwhh okay , prepare for going to school then pergi laa sekolah . sampai sekolah ingatkan fieqa , aina , jiaa ngan syida pergi rumah afiqah . ouwhh okay , bagus laa kan . bila dalam perjalanan na pergi library ternampak diorunkk dari kantin kowdd . apa aku kesah ~ then , tiba - tiba jiaa panggil eyka pon toleh la eyka nampak jiaa bawa fieqa sekali so , eyka diam je laa borak dengan jiaa . tiba - tiba fieqa tegur eyka , eyka pon tegur laa balik . nanti ta tegur cakap sombong laa , kuat merajuk laa .

then , fieqa cakap dekat eyka jangan bagi tahu aina dengan syida yang dia tegur eyka . so , eyka cakap je laa okay . tiba - tiba aina dengan syida datang . aduhh ! menyemak betul la , lagi lagi syida . menyampah eyka ! then , na memekak pula kat situ . na je sound wey ! kau ta nampak ke aku tengah belajar ni ? kalau na memekak belah la ! ta payah na menyemak dekat sini . tapi eyka sabar . sabar je ~ dia perli eyka eyka diam je . last last dia cakap wey diam laa aku na belajar ni , eyka pon sound laa . eyka daa ta ingat apa yang eyka sound dekat budak tu . ta ada kerja apa na ingat benda benda ta guna tu .

lepas tu daa habis belajar tu , eyka pergi laa surau . then , diorunkk pon pergi sekali . dalam surau tu , ada pula suara yang lantang sangat tu pergi cakap ye laa budak tu sekarang daa sombong , ta na tegur kita daa . uitt ! bila masa aku ta tegur korunkk ? ouwhh ye ! baru teringat budak yang suara lantang tu laa seorang aku ta tegur . ouwhhh , terasa ke ? maaf laa ye ! saya ni ta reti na memujuk . so , pandai pandai laa pujuk diri tu sendiri ye ! time sej , fieqa duduk sebelah eyka . lepastu ada lagi budak ni na memekak pula . dia panggil fieqa , suruh duduk sebelah dia laa tu . eyka daa bengang eyka sound , aiik , na menghasut juga ke ? tiba tiba diam . ta tahu laa kau dengar ke ta . kalau kau dengar sekali pon ada aku kesah ?!

pastu mula laa drama dia , berlakon jadi baik . dengan aku ta payah na bertalam dua muka laa wey . aku daa kenal kau . cukup 1 atau 2 bulan untuk kenal hati kau tu . ta payah na bagi aku 1 tahun semata mata na kenal kau . terima kasih je laa ye ! as i said , kau kalau na berangan yang aku akan kawan dengan kau sepenuh hati aku , dream on ! aku ta kesah ~ tapi yang pastinya aku ta akan anggap kau kawan aku lagi . okay ? so , after this becareful ! ouwhh ye , kalau korunk buka laa satu blog ni , yang title dia kuat merajuk tu . that's me ! ditujukan khas oleh fieqa untuk eyka . baca laa . semua yang dia tulis ta betul sama sekali . sebab eyka lagi kenal diri eyka daripada dia kenal eyka . na link ? nanti eyka bagi . okay , sampai sini je , bye !

p/s :  ni link dia -----> \ kuat merajuk / sambil tu eyka ada laa stalker blog shakila . na link juga ? ta payah laa . cukup laa setakat link blog fieqa tu je . sis , adeq jealous ?! ta ada masa . acting jealous je laa . merajuk ? bila masa adeq merajuk ? minta maaf ? untuk apa adeq na minta maaf dari kak long ? apa salah adeq ? adeq ada buat salah ke ? setahu adeq kalau adeq ada buat salah adeq dengan sendirinya akan meminta maaf  bukan na tunggu orang bagi signal suruh minta maaf . okay laa , na adeq minta maaf juga kan ? adeq minta maaf walaupon adeq ta tahu apa salah adeq dekat kak long sebenarnya .

assalamualaikum ! annyeonghaseyo !

-eyka-
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')