// Starlight ϟ
All because of me :'/
Thursday • 4:48 AM • 0 comments



Hello, Earthlings! minggu ni seriously sya rasa lifeless gila. semua benda buat sya lagi pening. semua benda buat sya lagi kusut. semua benda kut, semua benda! next week MID TERM, great~ sya tak prepare apa-apa pun. macam mana nak berdepan dengan tembok yang tinggi iaitu PMR kalau sya asyik berkelakuan macam ni kan? hari tu, sya dapat cerita pasal Superman yang dia dah couple balik dengan crush dia tu. Congrats! tapi, tiba-tiba esoknya sya dengar cerita........................ ehhhhh, tak boleh cerita dekat korang~ kesian dia nanti :P walau apapun, sya akan sentiasa dibelakang eyka, okay? kalau itu yang boleh membahagiakan hidup eyka, sya tak boleh kata apa dah. eyka pun bukannya nak dengar nasihat orang kan? xP

Tadi, ainZ tells me something about him. okay, sya tak sangka gilaaaaaa :'/ sya tak sangka semua benda akan berlaku dan jadi sampai macam tu sekali. seriously, sya harap sangat kawan sya tu akan memberi dia sepenuh perhatiannya. sya rasa itu sahaja cara dia akan gembira, bahagia dan tersenyum. tolong jangan buat dia macam tu weh, seriously~ kalau kau tak *i*t* dia sekali pun, tapi kau fikirlah jugak perasaan dia. dia dah tak ada ...................... Kawan, kalau kau tolak dia sebab fikirkan perasaan aku, kau salah weh, salah sesangat-sangatnya. aku tak suruh pun kau jaga hati aku, aku tahu jaga hati aku sendiri. aku cuma nak kau jaga hati dia macam mana kau jaga hati kau sendiri. aku tak nak kau menyesal suatu hari nanti. bila nanti semua dah berlaku, kau tak boleh berpatah balik lagi. Aku sayang kau, aku sentiasa sokong kau, okay? :*

To him, maafkan aku sebab kemungkinan besar kawan aku tu tolak kau sebab nak jaga perasaan aku. maafkan aku sebab aku, hati kau kecewa. maafkan aku sebab aku, dia telah membuatkan kau menangis. maafkan aku sebab berkelakuan kejam dekat kau selama ni. maafkan aku sebab telah menyebok dalam hidup kau selama ni. maafkan aku, weh~ aku akan cuba pujuk dia, okay? aku dapat rasa yang dia pun suka dekat kau cuma dia tak nak mengaku. insya-Allah, perasaan kau terhadap dia akan dibalas. mungkin bukan sekarang tapi mungkin suatu hari nanti. aku cuma nak kau jaga dia elok-elok. kalau kau sakitkan hati dia, JEENAA akan turun padang cari kau xP aku tahu dia pun suka dekat kau sebab dia menangis pasal kau tadi. sampai aku pun mengalir air mata tengok dia menangis. dia sayang kau, aku tahu tu :')

for both of you, korang janganlah fikirkan sangat perasaan aku. aku dah lama go on weh~ cuma korang je tak tahu. yelah, sibuk sangat nak jaga hati aku padahal aku tak suruh pun xP aku cuma nak tengok korang berdua bahagia. so, tolong jangan libatkan aku dalam bibit-bibit percintaan korang, okay? xD korang berdua buatlah apa yang korang rasa korang patut buat. aku always ada belakang korang and support pilihan yang korang pilih tu. jangan risau, aku okay je. lagipun, siapa perlukan crush bila JEENAA ada untuk bahagiakan dan gembirakan hidup aku dengan kawan-kawan aku yang lain kan? apa-apa pun, fikir dulu sebelum bertindak, jangan sampai menyesal di muka hari (Y)

I know that i love you but let me say, i don't want a broken heart :')

Assalamualaikum ! Annyeong!
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')