// Starlight ϟ
Nothing to be display~
Monday • 2:00 AM • 0 comments



Hello, earthlings! sehat? okay, seriously Sya rindu sangat dekat classmate Sya. Kawan lama pon apa kurangnya! dah lama kot tak jumpa kawan lama Sya. rindu diorang sangat2 tahu! korang? of course lah rindu jugak! walaupon kita tak pernah jumpa, tapi Sya rasa korang memang kawan Sya. ye lah, apa yang Sya tak puas hati, dekat sini lah Sya luahkan. and korang mestilah ada bacakan? so, you are my secret book, okay? Sya minta maaf sebab Sya ni jenis yang tak boleh selalu online. ye lah this year Sya jadi PMR VICTIM! memang tak boleh online lah kan? esok adalah hari terakhir kita cuti sekolah! alaa~ nanti mesti rindu cuti kan? time sekolah rindu cuti, time cuti rindu sekolah. serious tak bersyukur langsung lah kau ni Sya~ -.-''

okay, tadi Sya pergi blogwalking satu blog ni. dan tuan punya blog ni ada 'ikatan darah' dengan Sya. okay, serious annoying gila baca blog dia. ada ke patut dia pergi kutuk akak Sya? okay serious dia nak kena dushhhh dushhhh dengan Sya! kalau tak puas hati cakap depan2 lah, ini cakap belakang. Sya pon boleh buat! bukan setakat Sya je, korang pon boleh buat jugakkan? dia cakap bajet kaya lah, canang cerita sana sini lah, bajet baguslah, itulah inilah. okay, here nak bagitahu sikit. actually dia yang canang sana sini, bajet sana sini, itulah inilah then cakap orang pulak. baguskan? serious dapat award orang yang paling bagus canang cerita dekat orang. so, siapa yang rasa2 budak ni boleh dapat award undilah dia -.-''

kalau korang semua nak tahu, Sya sebenarnya dah lama simpan niat dalam hati ni nak tulis entry pasal dia. tapi, parents Sya kata jangan, jangan tak baik. tapi dia selamber je tulis entry pasal orang pastu kutuk2 orang, manusia jenis apalah dia ni eh?! agaknya parents dia lagi mendorongkan dia kot. nak tahu kenapa Sya cakap macam tu? sebab dia sendiri tulis dalam entry dia yang satu keluarga dia tak suka akak Sya. apalah salah akak Sya sampai diorang buat macam tu sekali. memang teruk lah! akak Sya ada cerita pasal akak Sya dekat sana. akak Sya kata time dia duduk situ semua benda, apa yang dia buat semuanya salah. sampai akak Sya tak tahu apa benda yang betul dekat mata diorang.

aku tak tahu apa yang akak aku buat dekat kau. gelaran FUCKING DAMN GIRL tu actually aku rasa lagi sesuai kalau gelaran tu kau gelarkan diri kau sendiri. kau tu bukannya PERFECT sangat. and aku rasa kau gelarkan akak aku macam tu sebab orang yang kau sayang semua sangkut dekat akak aku. am I right? aku bukannya nak bangga sangat tapi aku pon pernah lah jumpa orang and orang tu suruh aku kirim salam dekat akak aku. anyway, aku cerita pasal kau dekat sini ini baru first time tahu! and fyi, KEBURUKKAN kau yang aku type dalam entry ni suku pon tak sampai. punyalah banyak KEBURUKKAN kau dengan family kau tu. tapi, aku malas nak cerita KEBURUKKAN kau tu sebab kau ada pertalian darah dengan aku. punyalah aku berharap kau tak ada ikatan darah dengan aku. tapi aku percaya semua ni ada hikmah and semua kebenaran akan terbongkar akhirnya. kau tunggulah masanya. 

assalamualaikum! annyeong !

Lot of love
-Sya-
xoxo, syaaa




Ze Superwoman



Annyeonghaseyo, my name is Sya. Welcome to Stardust ! Do follow me and please leave your footprints at my Cbox, okay? Haters , Anons , Copying , Spamming , Ripping and Others are NOT allowed. Don't like my blog? Press Ctrl + Shift + W .  Chingu (s)

I Miss You, Mentos. But you never notice it..



Ze Navigations

Profile
Stuff

Ze Tagboard

Spread some love ♥
No harsh words~

Ze Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Sya

Ze Music

To him. The one who always make me smile. The one who seems to be protective to me. The one who care about me more than himself. I heart you Dear :')